Evidence docházky
Evidence docházky
Evidence docházky

Docházkový systém výrazně zjednodušuje a automatizuje evidenci pracovní doby zaměstnanců. Tento systém zcela nahradí docházkové sešity a knihy, popřípadě tzv. píchačky a zajistí, že zaměstnanci nemohou s informacemi o své docházce manipulovat. Docházkový systém lze libovolně kombinovat s přístupovým.

Docházkový systém je tvořen z těchto součástí:

  • Docházkový terminál – zařízení ke sběru dat o průchodech zaměstnanců. Zaměstnanci se mohou identifikovat pomocí bezkontaktní čipové karty, nebo otisku prstu. Zaměstnanec zvolí docházkovou operaci (např. příchod do práce, odchod k lékaři, …) a následně se identifikuje. Terminál zadané informace uloží do své paměti a poté je  možé je zobrazit v programové části systému (běžící na PC).

  • Softwarové vybavení – program pro Windows 7 (a vyšší), který stahuje docházkové informace z terminálů a provádí samotné zpracování a vyhodnocení docházky.

Abychom Vám ušetřili čas s tvorbou Vašho docházkového systému, připravili jsme následující výhodné balíčky:

 

Výhody nasazení docházkového systému:
  • Jednoznačná a rychlá identifikace zaměstnanců.
  • Zamezení falšování výkazů
  • Automatizované zpracování docházky
  • Možnost kombinovat s přístupovým systémem.
Užitečné vlastnosti:
  • Nastavitelná přesnost zaokrouhlování výsledků, je možné mít rozdílné nastavení zaokrouhlování pro různé docházkové operace
  • Okamžitý i zpětný přehled o přítomnosti zaměstnanců
  • Možnost automatického vkládání přestávek do odpracované doby
  • Automatické opakování a ukončování docházkových operací  (např. automatické opakování dovolené, dokud zaměstnanec zase nepřijde do práce)
 
AMSYS, s.r.o.
Orlí 17
602 00 Brno
Tel.: 420 544 529 990
Fax.: 420 544 529 910
Email: info@amsyscz.cz
© AMSYS, s.r.o.