Docházkový systém výrazně zjednodušuje a automatizuje evidenci pracovní doby zaměstnanců. Tento systém zcela nahradí docházkové sešity a knihy, popřípadě tzv. píchačky a zajistí, že zaměstnanci nemohou s informacemi o své docházce manipulovat. Docházkový systém lze libovolně kombinovat s přístupovým.
Docházkový systém je tvořen z těchto součástí:
-
Docházkový terminál – zařízení ke sběru dat o průchodech zaměstnanců. Zaměstnanci se mohou identifikovat pomocí bezkontaktní čipové karty, nebo otisku prstu. Zaměstnanec zvolí docházkovou operaci (např. příchod do práce, odchod k lékaři, …) a následně se identifikuje. Terminál zadané informace uloží do své paměti a poté je možé je zobrazit v programové části systému (běžící na PC).
-
Softwarové vybavení – program pro Windows 7 (a vyšší), který stahuje docházkové informace z terminálů a provádí samotné zpracování a vyhodnocení docházky.
Abychom Vám ušetřili čas s tvorbou Vašho docházkového systému, připravili jsme následující výhodné balíčky:
Výhody nasazení docházkového systému:
-
Jednoznačná a rychlá identifikace zaměstnanců.
-
Zamezení falšování výkazů
-
Automatizované zpracování docházky
-
Možnost kombinovat s přístupovým systémem.
Užitečné vlastnosti:
-
Nastavitelná přesnost zaokrouhlování výsledků, je možné mít rozdílné nastavení zaokrouhlování pro různé docházkové operace
-
Okamžitý i zpětný přehled o přítomnosti zaměstnanců
-
Možnost automatického vkládání přestávek do odpracované doby
-
Automatické opakování a ukončování docházkových operací (např. automatické opakování dovolené, dokud zaměstnanec zase nepřijde do práce)